SON DAKİKA
Hava Durumu

Bursaspor'un İdarî ve Mali Genel kurulu'na Orhangazi'den katılım sağlandı.

Bursaspor’un Olağan İdari ve Mali Genel Kurul toplantısı yapıldı. Toplantıya Orhangazili Bursasporlular da yoğun katılım gösterdi.

Haber Giriş Tarihi: 01.06.2026 08:20
Haber Güncellenme Tarihi: 01.06.2026 08:33
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.orhangazigundemtv.com/
Bursaspor'un İdarî ve Mali Genel kurulu'na Orhangazi'den katılım sağlandı.

Orhangazi Bursasporlular Derneği Başkanı Özbay Öztürk’ün yanı sıra dernek yöneticiler ve 120’nin üzerinde genel kurul delegesi bulunan Orhangazili Bursasporlular Olağan İdari ve Mali Genel Kurul toplantısına akın etti.

Bursasporlu taraftarlar ve genel kurul üyeleri burada kulüp başkanı Enes Çelik ile de bir araya geldiler. Orhangazi'nin Eski spor yazarlarından İsmail Bayri'de katılım sağlayanların arasında idi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.